Klucz do sukcesu marketingu internetowego.

Nie widzisz poprawy w swojej internetowej kampanii marketingowej? Możliwe, że łamiesz kluczową zasadę marketingu internetowego. Niezależnie od tego, czy chodzi o SEO , PPC , e-mail, media społecznościowe czy cokolwiek innego, istnieje tendencja do umieszczania kampanii zautomatyzowanych. Duży błąd. Internetowe kampanie marketingowe są z natury mierzalne . Masz możliwość zbierania danych informujących o liczbie uzyskiwanych […]

Responsywny projekt czy osobna witryna mobilna?

Nie ma tu argumentu: każda firma z witryną musi dostarczać użytkownikom mobilnym duże doświadczenie użytkownika (UX). Przy ponad połowie całego ruchu internetowego pochodzącego z urządzeń mobilnych, żadna firma nie może sobie pozwolić na posiadanie tylko witryny dla PC. Tak więc dzisiaj prawdziwe pytanie brzmi: co jest lepsze, oddzielna strona mobilna czy responsywny projekt strony? Responsywny […]